Mi a legnagyobb probléma a céges informatikai rendszerekkel? A kapacitáshiány, a szakértelem hiánya, vagy egyszerűen az, hogy túl sok időbe, energiába és pénzbe kerül karbantartani?
Mindezek a költségeken mutathatóak ki – hardverek vásárlása, munkaerő felvétele, kiesett munkaórát és így tovább. Ezek mind olyan költségek, amelyek megterhelhetik a céget – s egyben teljes mértékben elkerülhetőek.
Ha szervert bérlünk, nem kell azzal számolnunk, hogy a fizikai infrastruktúra időről időre meghibásodik, a gépeket cserélni kell, a kapacitás kiesésével károkat szenvedünk, s mindeközben még a szakembereket is fizetnünk kell, akik helyreállítják a működést.
Ha szervert bérelünk, a szükséges javításokat a szolgáltató elvégzi helyettünk, a fizikai gépek esetleges sérüléseit rendszerünk szinte meg sem érzi, s így sem plusz kiadásokkal, sem kieső bevételekkel nem kell számolnunk.
Hosszú távon egy szerver bérlése nagyon kiszámítható és stabil költségeket biztosít – ráadásul jóval alacsonyabbakat, mintha magunknak vásárolnánk meg, telepítenénk, üzemeltetnénk a rendszert.
Azzal a biztos tudattal bérelhetünk, hogy kritikus eszközeink mindig szakemberek kezében vannak, a legjobban felszerelt környezetben tárolva. Jó példa erre a DoclerNet szerver bérlés – az ultramodern adatközpont miatt nem kell aggódnunk, hogy tönkremegy, adatvesztést szenved el vagy váratlanul működésképtelenné válna teljes rendszerünk.
A kiszámíthatóság a cég életében elengedhetetlen feltétele a növekedésnek és fejlődésnek, így minden tényezőt kézben kell tartanunk. A hirtelen jött kiadások megboríthatják a kényes egyensúlyt – kivéve, ha az olyan fontos elemeket, mint az informatikai rendszer, biztos kézbe adjuk hosszú távon is változatlan költségekért cserébe.
Hozzászólások
Szóljon hozzá!