Egységben a sokféleség.

Egészség

Fogyókúra ünnepek után

Fogyókúra ünnepek után

Bizonyára felszedtünk pár kiló felesleget az ünnepek alatt. Amikor ezt észrevesszük, örült módon belekezdünk egy fogyókúrába, ami mindenre jó, csak épp arra nem, amire kellene. Néhány fontos szempontot vegyünk figyelembe, mielőtt nekikezdenénk a fogyókúrának. Csak lassan haladjunk, kis lépésekben.

Figyeljünk arra, mennyit eszünk. Ha már fogyni szeretnénk, ez legyen az egyik szempont, hogy jóval kevesebbet együnk, mint azelőtt. Viszont koplalni sem szabad.

Ne nagyon nassoljunk, hiszen leginkább ez miatt keletkezett az a néhány kiló súlyfelesleg. Mivel rágcsáltunk az esti filmek alatt kekszeket, csokikat és más édességeket. Ezek helyett inkább keressünk valami más nassolnivalókat, amelyek egészségesebbek. Például natúr joghurtba mártogatott gyümölcsdarabok, vagy esetleg mandula vagy mogyoró ropogtatnivalónak. De megehetünk hetente egy darab étcsokoládét is.

Több friss gyümölcs és zöldség fogyasztása ajánlott. Például a szendvicsből sose maradjon ki az uborka, a paprika, a saláta, a paradicsom vagy most télen a savanyú káposzta. Ha főzünk, köretként mindig legyen hozzá minél több zöldség. Gyümölcsből pedig az alma, a banán, a körte, vagyis mindig az idénygyümölcsöket keressük.

Tegyük ki célnak, hogy rendszeresen fogunk sportolni valamit. Ha eddig nem futottunk, ne akarjunk maratoni távot futni, mivel azzal csak még jobban megterhelnénk a szervezetünket. A sporttal is csak fokozatosan haladjunk, apró léptékben, mindig csak kicsit sportoljunk. Szoktassuk hozzá a szervezetünket. Fussunk egy kicsit, majd gyalogoljunk, ezáltal is elkerüljük, hogy unalmassá válik. Majd heti egyszer-kétszer végezzünk erősítő gyakorlatokat is a futáson kívül.

hozzászólások

Hozzászólások

Szóljon hozzá!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

©2018 Euvonal.hu – Euvonal. Minden jog fenntartva.