Egységben a sokféleség.

Internet

Hogyan szokott kinézni az online marketing tanácsadás menete?

Hogyan szokott kinézni az online marketing tanácsadás menete?

Tartalommarketing, SEO, PR menedzselés – a kifejezéseket mindannyian ismerjük, de könnyen lehet, hogy akár sok éves online jelenlét után is ismeretlen fogalmakat takarnak. Nem véletlen, hiszen az online környezet meglepően gyorsan változik. A fejlődésnek nem lehet megálljt parancsolni, ám kétségtelen, hogy az új követelményeknek valamilyen módon meg kell felelni, ha továbbra is cél az eredményes online jelenlét. Ilyenkor kerül képbe a megfelelő marketing tanácsadó, aki nemcsak webes tartalmaid vizsgálja felül, hanem komplex marketing stratégia kialakításával és kivitelezésével is áll rendelkezésedre.

Ne feledd, közös munkáról van szó!

Az online marketing tanácsadás menetéről bővebben olvashatsz még a www.marketingtanacsadas.hu weboldalon. Mire számíthatsz, ha szakemberhez fordulsz? Miből áll a keresőoptimalizálás tanácsadás? Milyen adatokra, információkra lesz szükséges a választott profinak? A tapasztalatok azt mutatják, hogy sokan nincsenek tisztában ezekkel, ám szeretnének felkészülni a témában. Fontos tudnod, hogy egy közös munkáról lesz szó, hiszen nem csupán a szakmai ismeretek szükségesek, hanem az általad elérni kívántak is. Saját üzleti céljaid, az általad felépített brand iránya és a célcsoportoddal történő kommunikáció sajátosságai sem elhanyagolható tényezők.

Honnan, hová?

Érdemes átgondolnod mindezt, ugyanis elsőként egy részletes kérdőívre számíthatsz, ami minden alapinformációt lefed céged eddigi marketing és SEO tevékenységét illetően. A Google Ads, Search Console, és Analytics fiókhoz való hozzáférés a konkrét adatok megismerésében segíti a szakembert, így a személyes vagy online konzultáció során már a tényleges teendőkről eshet szó.

Az a bizonyos 3 alappillér

Fontos információ lehet, hogy céged online marketingje alapvetően 3 pilléren nyugszik, és mindhármat górcső alá veszi majd a választott profi. Az online jelenlétet a szövegírás, a használt kulcsszavak és a tartalmi struktúra kialakítása jelentősen befolyásolja. Hasonló a helyzet a külső SEO, vagyis a linképítés és az online PR kapcsán is. Természetesen az olyan technikai paraméterek mellett sem érdemes elmenni, mint a betöltési sebesség, vagy például az alkalmazott képek.

A cél egyértelműen a Google találati listájának előkelőbb helye. Ehhez azonban nélkülözhetetlen az informatív, keresőoptimalizálásai szempontoknak megfelelő tartalom, és a megjelenő PR cikkekkel a brand kívánt irányba mozdítása.

hozzászólások

Hozzászólások

Szóljon hozzá!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

©2024 Euvonal.hu – Euvonal. Minden jog fenntartva.