Egységben a sokféleség.

Utazás

Kirándulási lehetőségek a Mátrában egész évben

Gyöngyös nagyon kedvező kiránduló lehetőség lehet hétvégén vagy egy hosszabb ott tartózkodási idő alatt. Ha már ott vagyunk, ne hagyjuk ki a Mátrát se, valamint a Kékest se, hisz csodálatos turisztikai hely. A családnak remek felüdülési lehetőség.

Hangulatos Gyöngyös belvárosa. Bármelyik évszakban látogatunk el a városba, mindig akad esemény, látnivaló. Ősszel a szüreti napokat ünneplik, télen a Gyöngyösi Advent csillogása hívja a vendégeket, valamint Veteránautó Találkozót is tartanak a városban. De ha szeretjük a bort, akkor megnézhetjük a Gyöngyösi Bornapokat is.

Tehát a város minden évszakban tartogat meglepetéseket és igazán remek kikapcsolódási lehetőségeket. A gyerekek semmiképpen se hagyják ki a város határában levő kisállatkertet. A nyári melegben pedig kedvünkre strandolhatunk a városi strandfürdőben.

Amennyiben ellátogatunk a Mátrához inkább, nem fogunk csalódni. Mátrafüred előtt találkozhatunk a Farkasmályi pincékkel, melyeknek a házigazdái vendégszeretőek és a boruk is nagyon  finomak. Mindenképp érdemes belekóstolni. Innen kényelmes sétát tehetünk a Sástóra, ahol jót csónakázhatunk, kirándulhatunk a tanösvényen, majd megcsodálhatjuk a gyönyörű panorámát.

Kirándulhatunk hazánk legmagasabb pontjára is, a Kékestetőre is, ahol beszippanthatjuk a friss és üde levegőt. Túrázhatunk, kirándulhatunk kedvünkre a szebb és kellemesebb időben. Télen pedig remek síelési lehetőség kínálkozik, valamint más egyéb sportok is, a tél szerelmeseinek. Tehát mindenképp érdemes ellátogatni Gyöngyös környékére, a gyerekek se fognak unatkozni.