A Chevrolet Trax szinte olyan, mint egy terepjáró, pedig nem is az. Csupán csak egy felnagyított kompakt autó, mely minden szempontból megfelel a mai normáknak és a kényelemnek. Az utóbbi időben igen divatossá vált ez a forma. De miért is? Milyen autó valójában?
Lehetne mondani szabadidőautónak is, de mégsem az. Az ára versenyképes, és a tekintélye is megvan, ami a terepjárókat illeti. Európában piaci növekedést produkált, mivel versenyképes és új, tehát igazi piaci kategóriának is nevezhető.
A Trax Dél-Koreában készül egy gyártósoron az Opel Mokkával, mely az ikertestvérének számít. De félreértés ne essék, a Trax azért sem mondható terepjárónak, mivel elég kicsi a hasmagassága, hogy például még a padkára állásnál is vigyázni kell. De ettől eltekintve egész kellemes élmény a vezetése.
Igazán nagyon csendes a kocsi orrában működő 1,4 literes benzines turbómotor. Kézi váltójával remekül válogathatunk hat sebesség fokozata között. Az összkerékmeghajtása automatikus. Viszont magasan van a súlypont, ezért se célszerű kihasználni az összkerékmeghajtást, valamint nem szereti a meglepetéseket a komfortos hangolású futómű se.
Egyébként az autó ügyes kis klímával van felszerelve. Ha a vevő viszont nem óhajt klímát a kocsiba, abban az esetben csak megrendelésre készítenek klíma nélkülit. Az autó nagyon kényelmes, picike is, éppen ezért mindenkinek érdemes vezetni. Tehát bátran a vásárlásával!
Hozzászólások
Szóljon hozzá!